پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

حوزه شهید مفتح، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوروبیابانک، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

حوزه شهید مفتح، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوروبیابانک، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

بر مشامم می رسد عطـر شهیدان بسیج
مـرغ دل پر می زنــد سوی گلستان بسیج
یا حسیـــن بـن علــی، ای ســـرور آزادگان
روز محشــر کن شفـاعت از جـوانان بسیج

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
حضرت امام خمینی (ره):
بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای غواص با حضور تیم های پایگاه شهید بهشتی، مخابرات جعفرآباد، پتاس خور، ارتش آبی، اداره برق، بازگشت پرستوها، سه ستاره بهروز، کارمندان دولت، مرمریت کاظم آباد، تیرچه بلوک شهر ساز، شهرداری خور، بچه های کویر، کانون فرهنگی جوادالائمه گرمه در سه گروه برگزار شد.
در مرحله گروهی مسابقات، تیم های پایگاه شهید بهشتی، تیرچه بلوک شهرساز، شهرداری خور، کارمندان دولت، ارتش آبی، کانون فرهنگی جوادالائمه گرمه، اداره برق و سه ستاره بهروز توانستند به مرحله دوم صعود کنند.
در این مرحله تیم های پایگاه شهید بهشتی، کانون فرهنگی جوادالائمه گرمه، کارمندان دولت و شهرداری با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رسیدند که تیم های پایگاه شهید بهشتی و کارمندان دولت توانستند به مرحله فینال راه پیدا کنند.
دیدار رده بندی نیز به علت انصراف تیم گرمه به سود تیم شهرداری اعلام شد و این تیم عنوان سومی مسابقات دست یافت.
بازی فینال نیز بین  تیم های پایگاه شهید بهشتی و کارمندان دولت برگزار شد که تیم کارمندان توانست به مقام قهرمانی دست یابد.
در مراسم اختتامیه این مسابقات علاوه بر اهدای جوایز تیم های برتر این دوره از مسابقات، از برترین های چند رشته ورزشی دیگر نیز تقدیر به عمل آمد.




۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۳
افسر جنگ نرم


چند روز پیش هویت پیکر مطهر یکی از ۱۷۵ شهید غواص و خط‌شکن که در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسیده‌اند به نام سید جلیل میری ورکی احراز هویت شد. وصیت نامه او چند روز قبل از شهادتش به نگارش درآمده است.

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» چند روز پیش هویت پیکر مطهر یکی از 175 شهید غواص و خط‌شکن که در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیده‌اند و پیکر آنها با دستان بسته بعد از گذشت 29 سال از شهادتشان در یک گور دسته‌جمعی در ابوفلوس تفحص شد، احراز هویت شد. شهید سیدجلیل میری ورکی فرزند سیدقاسم یکی از خط‌شکنان عملیات کربلای 4 بود که در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسیده است. او متولد ششم فروردین ماه سال 1338 از شهرستان تنکابن در استان مازندران است. او اعزامی لشکر 25 کربلا بود که در جبهه به‌ عنوان یک تک‌تیرانداز فعال بود و به‌ عنوان خط‌شکن کربلای 4 در این عملیات اسیر و سپس در کنار دیگر خط شکنان و غواصان این عملیات به شهادت رسید. حالا بعد از گذشت 29 سال از شهادتش هویت پیکر مطهر او شناسایی شده است. پیکر مطهر این شهید والامقام در روز پنج شنبه 18 تیرماه 94 مصادف با 22 رمضان در شهر کرج استان البرز که محل سکونت فعلی خانواده اوست تشییع شده و به خاک سپرده شد.

 

شهید سید جلیل میری در 26 آذر ماه سال 1365، چند روز قبل از شهادت در وصیت نامه‌ای کوتاه خطاب به خانواده‌اش، سفارشاتی را نوشت. مرکز اسناد ایثارگران به مناسبت رجعت پیکر مطهر این شهید مظلوم غواص گزیده وصیت نامه او را منتشر کرد. متن آن به شرح زیر است:

 

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۰
افسر جنگ نرم
تیم فوتسال پایگاه شهیدبهشتی یک شنبه شب گذشته موفق شد با حذف قهرمان دوره قبل مسابقات فوتسال جام رمضان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.
در مرحله نیمه نهایی هم این تیم با نتیجه 5-2 تیم کانون فرهنگی جوادالائمه گرمه را شکست داد و به فینال این مسابقات صعود کرد.

امشب بازی رده بندی بین تیم های شهرداری و کانون گرمه و فرداشب (پنج شنبه شب) بازی فینال بین تیم های پایگاه شهیدبهشتی و کارکنان دولت راس ساعت 22:00 برگزار خواهد شد.

۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۳
افسر جنگ نرم
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نماز جماعت در مسجد در دست احداث حضرت جواد الائمه (ع) اقامه میگردد.
با توجه به اینکه این مسجد در محدوده فعالیت پایگاه مقاومت بسیج شهیدبهشتی قرار دارد بسیجیان این پایگاه، علاوه بر حضور در نماز جماعت مسجد الزهراء (س) در مراسمات این مسجد نیز حضور چشمگیری دارند.
لازم به ذکر است این مسجد توسط آقای حاج محمد ثابتی در دست ساخت میباشد که بخش اعظمی از هزینه های احداث بنای آن را تاکنون این فرد نیکوکار شخصاٌ تاٌمین اعتبار نموده است.



سایر تصاویر در ادامه مطلب
۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۳
افسر جنگ نرم


همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعدادی از اعضای پایگاه شهیدبهشتی نسبت به امر خداپسندانه اهدای خون اقدام نمودند. بسیجیان این پایگاه در قالب کاروان 24 نفره گروه کوهنوردی واحد پتاس و به همت آقای علی دهقان ؛مسئول این گروه؛ مقارن با دومین شب قدر ماه مبارک رمضان به شهر طبس عزیمت و نسبت به اهدای خون جهت استفاده افراد نیازمند اقدام نمودند.
لازم به ذکر است این عمل خیرخواهانه از چند سال پیش به همت آقای دهقان پایه گذاری گردیده است.

سایر تصاویر در ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۷:۱۲
افسر جنگ نرم

مهدی محمدی کارشناس مسائل هسته‌ای در یادداشتی با عنوان "پدیدارشناسی دبه در وقت اضافه مذاکرات" نوشت:

کاملا محتمل است که در همین یکی دو روز امریکایی ها طی کردن یک مسیر معکوس را آغاز کنند. این به هیچ وجه نباید منجر به غافلگیری شود یا کسانی را دچار این خطا کند که بازگشت امریکا به مرحله ماقبل دبه، یک دستاورد مذاکراتی است.


مذاکرات هسته ای اکنون دچار نوعی سکون شده است. این سکون می تواند از حیث خوانش سناریوهای محتمل در چند روز آینده گمراه کننده باشد و بنابراین باید نگاهی دقیق تر از تحلیل های ژورنالیستی به آن افکند. اطلاعات موجود نشان می دهد دو عامل اصلی شرایط کنونی را بوجود آورده است:

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۵:۲۱
افسر جنگ نرم
ضیافت افطاری پایگاه مقاومت بسیج شهیدبهشتی شامگاه بیست و سوم رمضان المبارک 1436 در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت شهرستان برگزار گردید.
در این مراسم علاوه بر اقامه نماز جماعت و پذیرایی از روزه داران محترم، کلیپی از مقاومت اسلامی مردم مظلوم فلسطین جهت حضار پخش گردید و در خلال برنامه ها نیز فرماندهی محترم پایگاه در نطقی کوتاه مطالبی را بیان نمودند.
فرماندهی محترم ناحیه مقاومت و هیئت همراه، تعدادی از اعضای محترم شورای حوزه مقاومت، اعضای محترم تیم فوتسال پایگاه، مدیر و دست اندرکاران کانون فرهنگی هنری الزهراء ، رابطین محترم حلقه های صالحین و شماری از اعضای شورا و بسیجیان پایگاه از مدعوین این ضیافت بودند.
لازم به ذکر است در این ضیافت ضمن در دستور کار قرارگرفتن منویات مقام معظم رهبری در خصوص سفره های افطاری ساده، بخش قابل توجهی از هزینه این مراسم را خیرین محترمی پرداخت نمودند.



گزارش تصویری در ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۴
افسر جنگ نرم


سایر تصاویر در ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۰
افسر جنگ نرم


ادامه تصاویر در ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۷
افسر جنگ نرم
آئین پرفضیلت احیاء شب قدر (بیست و سوم) ماه مبارک رمضان همزمان با سایر اماکن مذهبی شهر خور در مسجد حضرت علی اکبر (ع) برگزار گردید که تعدادی از بسیجیان پایگاه شهیدبهشتی در آن حضور یافتند.
قرائت زیارت مخصوص امیرالمومنین(ع) و دعای جوشن کبیر از مهمترین برنامه هایی بود که در این مراسم انجام شد.
شایان ذکر است این مکان با 12 مترمربع زیربنا یکی از کوچکترین مساجدی است که از قدیم الایام هرساله مراسم احیاء شبهای قدر در آن برپا میشود.




سایر تصاویر در ادامه مطلب
۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۱
افسر جنگ نرم


تیم فوتسال پایگاه شهید بهشتی که در مسابقات جام رمضان، یادواره شهدای غواص شرکت نموده است با دو پیروزی و قبول یک شکست در مرحله گروهی موفق به صعود به مرحله بعدی مسابقات گردیده است و فردا شب از ساعت 23 در مقابل حریف قدرتمند خود صف آرایی خواهد نمود.

با آرزوی موفقیت برای بسیجیان فوتسالیست این پایگاه

۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۴
افسر جنگ نرم
در نشست خبری رییس ستاد انتفاضه و قدس، "روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن" به عنوان شعار امسال روز جهانی قدس اعلام شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رمضان شریف، رییس ستاد انتفاضه و قدس در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام شعار روز قدس امسال، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال در ۷۷۰ شهر کشور برگزار می‌شود.

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۴
افسر جنگ نرم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوروبیابانک با اشاره به لزوم در نظر گرفتن منافع و عزت مردم ایران در توافق هسته ای، بازرسی های غیرمتعارف را نوعی جاسوسی دانست و آن را باعث ضعف نظام و کشور عنوان کرد.



پیرو سخنان مقام معظم رهبری در مورد توافق پایدار و عدم اعتماد به طرف غربی مذاکره کننده، پایگاه خبری سفیر خور مصاحبه ای با سرهنگ جواد فصیحی کارشناس مسائل سیاسی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک صورت داده است که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

سفیرخور: رهبر انقلاب در فرمایشات اخیر خود، در موضوع هسته ای مدام روی کلید واژه “توافق پایدار” تاکید داشتند، به نظر شما، ویژگی توافق پایدار چیست؟

فصیحی: توافق پایدار توافقی خواهد بود که منافع و عزت ملت را تامین کند و در آن منافع ملت پایمال نشود، عزت مردم از بین نرود و ملت عظیم الشأن ایران تحقیر نگردد، همچنین در چنین توافقی صنعت هسته ای که دارای کاربردهای مهمی در زمینه انرژی، دارو و کشاورزی است حفظ شود و تحقیق و تولید علمی و فنی در صنعت هسته ای در ابعاد گوناگون متوقف نگردد به علاوه اینکه حریم امنیتی و دفاعی کشور حفظ و کلیه تحریم ها در همان روز توافق لغو شود.

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۹
افسر جنگ نرم

و جَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ کلَّ شَیءٍ حَی



پوستر مقایسه مصرف آب در ایران و جهان

جهت دانلود در سایز اصلی، روی تصویر کلیک کنید.

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۲
افسر جنگ نرم

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۰
افسر جنگ نرم