پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

حوزه شهید مفتح، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوروبیابانک، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

حوزه شهید مفتح، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوروبیابانک، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

بر مشامم می رسد عطـر شهیدان بسیج
مـرغ دل پر می زنــد سوی گلستان بسیج
یا حسیـــن بـن علــی، ای ســـرور آزادگان
روز محشــر کن شفـاعت از جـوانان بسیج

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
حضرت امام خمینی (ره):
بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

اولین جلسه هماهنگی اعضای شورای پایگاه بسیج شهیدبهشتی خور روز دوشنبه هفته گذشته با حضور آقای محمدرضا امراللهی و تعدادی از اعضای شورای فرماندهی پایگاه تشکیل گردید.
در ابتدای این جلسه آیاتی چند ار کلام الله مجید توسط آقای محمدرسول مالکی قرائت گردید.
سپس آقای امراللهی ؛فرمانده جدید پایگاه؛ مهمترین راهبرد این پایگاه را در سال 94 اجرای برنامه های ابلاغی رده مافوق و به طور شاخص، بسط و گسترش فعالیت های فرهنگی اجتماعی برشمردند و عنوان نمودند پس از ابلاغ برنامه های سال جدید و طی جلساتی در شورای پایگاه راهکارهای عملیاتی نمودن این برنامه ها بررسی و تصمیمات لازم اخذ خواهد شد.
در ادامه آقای محمد ایزدی ؛ فرمانده سابق پایگاه؛ از اعضای شورا تقاضا نمودند کمافی السابق به خدمت در این عرصه مقدس ادامه داده و یاری رسان فرمانده جدید پایگاه باشند.
پایان بخش جلسه نیز تقدیر و تشکر فرمانده جدید پایگاه از زحمات یک دهه ای آقای محمد ایزدی در کسوت فرماندهی این پایگاه بود.



سایر تصاویر در ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۴۹
افسر جنگ نرم
مسابقات چهارجانبه فوتسال جام هفته کارگر برگزار شد و تیم پایگاه شهید بهشتی با شکست حریفان به قهرمانی رسید.

به گزارش سفیرخور مسابقات چهارجانبه فوتسال به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر با حضور تیم های پایگاه بسیج شهید بهشتی، واحد پتاس، کارمندان دولت و ارتش آبی برگزار شد.

در این مسابقات که با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خوروبیابانک برگزار شد تیم های ارتش آبی و پایگاه بسیج شهید بهشتی با غلبه بر حریفان خود به فینال راه یافتند.

در مسابقه پایانی نیز، تیم پایگاه فوتسال شهید بهشتی با نتیجه ۳ بر ۱ از سد ارتش آبی گذشت و مقام قهرمانی جام کارگر را به خود اختصاص داد.

گفتنی است در پایان این رقابت ها و با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تنی چند از مسئولین به تیم برتر این مسابقات جوایزی اهدا شد.


سایر تصاویر در ادامه مطلب

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۵۶
افسر جنگ نرم
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به مسئولان و کارگزاران دفاعی و امنیتی ابلاغ فرمودند که به هیچ وجه اجازه داده نشود که بیگانگان به بهانه‌ نظارت، در حریم امنیتی و دفاعی کشور نفوذ کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان پیامی تحت عنوان «راهبرد استقامت و هوشیاری در مکتب انقلاب اسلامی در برابر گزاره برگ استکباری صهیونیستی دغلکارانه آمریکا» صادر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است... ما زنده و هوشیاریم و از سرمایه عظیم و ارزنده‌ای که پیش ماست (یعنی انقلاب و اسلام و نظاممان) غفلت نخواهیم ورزید و از آن دفاع خواهیم کرد.

تاریخ تجربیات بشر و نظام‌های سیاسی هیچگاه در تعریف عزت، هویت و افتخار یک ملت، صفحه‌ای را در جایی برای انفعال و هراس از مقاومت قرار نداده و همواره از اصل دفاع و حفاظت از هویت و منافع ملی به عنوان سرلوحه افتخار و ماندگاری یاد کرده است.

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۴۶
افسر جنگ نرم
رزمایش گردان بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج خور روز جمعه در روستای گردشگری مصر برگزار گردید.
کلاس های آموزشی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، جشن میلاد امام علی (ع) و پیاده روی شبانه از جمله برنامه های اجرا شده در این رزمایش بود.




سایر تصاویر در ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۲۲
افسر جنگ نرم
شامگاه روز دوشنبه هفتم
.




سایر تصاویر در ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۳۱
افسر جنگ نرم
دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

یکی از نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اردیبهشت ماه سال 1358 شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد برداشت.


۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۵۸
افسر جنگ نرم
شهید وهب علیخانی - شهادت: اردیبهشت 1360 - شوش

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۰۹
افسر جنگ نرم
در راستای اجرای طرح ابتکاری فرمانده محترم پایگاه مقاومت بسیج شهیدبهشتی به منظور دعوت از مسئولین محترم ادارات و ارگانهای سطح شهر و شهرستان جهت حضور در جلسات شورای پایگاه، جلسه این هفته حلقه شجره طیبه صالحین شورای پایگاه (حلقه شهیدبهشتی) با حضور جناب آقای عطاالله ایرجی معاون محترم فرماندار شهرستان خوروبیابانک در محل سالن جلسات پایگاه برگزار گردید. در این جلسه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و تفسیر آیات، اعضای شورای پایگاه سوالات و دغدغه های خود را مطرح و جناب آقای ایرجی پاسخگوی سوالات و موارد مطروحه بودند.



سایر تصاویر در ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۵۷
افسر جنگ نرم