پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

حوزه شهید مفتح، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوروبیابانک، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

حوزه شهید مفتح، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوروبیابانک، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

بر مشامم می رسد عطـر شهیدان بسیج
مـرغ دل پر می زنــد سوی گلستان بسیج
یا حسیـــن بـن علــی، ای ســـرور آزادگان
روز محشــر کن شفـاعت از جـوانان بسیج

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
حضرت امام خمینی (ره):
بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

رزمایش گردان عاشورای پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهرستان خوروبیابانک روز پنج شنبه 1394/06/12 در محل مجتمع شبانه روزی شهدای خور برگزار گردید.
اهم برنامه های انجام شده در این فراخوانی یک روزه:
الف) کلاسهای آموزشی: پدافند غیرعامل، گشت های عملیاتی، ایست و بازرسی، اخلاق و ازدواج و خانواده، جهت یابی در شب و ستاره شناسی
ب) پخش ویدئو کلیپ از اردوی جهادی یاوران ولایت
ج) اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حاج آقا مرادی، مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک
د) تهیه و توزیع ویژه نامه فرهنگی اجتماعی بین بسیجیان
هـ) قرائت دعای پرفیض کمیل
و) پیاده روی و رزم شبانه


سایر تصاویر در ادامه مطلب

۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۲
افسر جنگ نرم
بیانیه مهم و تفصیلی جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به نمایندگان مجلس:

اگر امروز زحمت خواندن ۱۵۰ صفحه توافق را به خود ندهید یعنی در روز روشن از جنگ فرار کردید

عملکردتان از سوی دانشجویان رصد شده و به ملت گزارش می شود




جنبش عدالتخواه دانشجویی بیانیه ای تفصیلی در باب مذاکرات هسته ای خطاب به نمایندگان مجلس منتشر کرد که نظر به اهمیت آن متن کامل این بیانیه را از نظر می گذرانید:


بسمه تعالی


نمایندگان محترم مجلس!
وقتی عالی‏ترین مقام کشور صراحتاً از خطر «نفوذ» سخن می‏گوید یعنی مسئله فقط سانتریفیوژ نیست؛ مسئله، مسئله ‏ی امنیت ملی است. وقتی تأکید می‏کند "نفوذ از راه این مذاکرات و این توافق"، یعنی پیک ‏نیک نیامده ‏ایم؛ وسط میدان جنگیم. وقتی از تلاش‏هایی که تا کنون برای بستن راه نفوذ انجام گرفته می‏گوید و بعد تأکید می‏کند "این راه را به طور قاطع خواهیم بست"، یعنی مواجهه ای همه‏ جانبه ادامه دارد.


اگر برخی نمایندگان محترم وسط جنگ به مرخصی بروند، یعنی به جبهه پشت کرده‏ اند. اگر خود را کنار بکشند و به خود زحمت خواندن ۱۵۰ صفحه توافق را ندهند، یعنی در روز روشن از جنگ فرار کرده‏ اند. اگر با ساده‏ انگاری از کنار مواجهه ‏ی مهمی که در جریان است، بگذرند، یعنی جنگ را نفهمیده ‏اند و اگر با زد و بند سیاسی و برای نفع شخصی از مشکلات فاحش امنیتی توافق و قطعنامه چشم بپوشند، یعنی کشور را فروخته ‏اند.
ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۰
افسر جنگ نرم

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مبارک شهدای شهر خور با حضور خانواده شهدا، جمعی از مسئولان محلی و مردم برگزار گردید
در این مراسم که تعدادی از بسیجیان کارمند عضو پایگاه شهید بهشتی نیز حضور داشتند، حضار ضمن قرائت زیارت نامه شهدا، یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

سایر تصاویر در ادامه مطلب

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۰
افسر جنگ نرم


نشست اخلاقی بصیرتی هیئت منتظران موعود پایگاه شهیدبهشتی با موضوع مذاکرات هسته ای چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد الزهرا (س) برگزار شد. این مراسم که به همت معاونت تربیت و آموزش پایگاه و با همیاری هیئت امنای مسجد و کانون فرهنگی الزهرا برگزار گردید با پخش کلیپ "شبه تهدید" که مجموعه ای از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای بود آغاز و با سخنرانی هادی محترم سیاسی سپاه ؛جناب آقای حمزه بشیر؛ ادامه یافت. بیان روند 22 ماهه مذاکرات، مواضع دولت ایران و 1+5، داده ها و ستانده های حاصل از مذاکرات و روال بررسی برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) در کمیسیون ویژه در مجلس از اهم موضوعات مطرح شده توسط سخنران محترم این نشست بود. پذیرایی از حضار محترم در خلال برنامه و پخش نماهنگ دهه کرامت پس از سخنان آقای بشیر از دیگر قسمتهای این نشست بود. پایان بخش این مراسم هم تقدیر و تشکر فرماندهی محترم پایگاه، از جناب آقای بشیر و همچنین حضار محترم بابت حضور در این جلسه بود.

سایر تصاویر در ادامه مطلب

۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۵
افسر جنگ نرم

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۱
افسر جنگ نرم
به ابتکار فرماندهی محترم حوزه مقاومت شهیدمفتح خور کلاس آموزشی بازوبست اسلحه سازمانی بسیج ؛کلاشینکف؛ برای اعضای حلقه های صالحین مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام برگزار گردید. این برنامه شب گذشته و پس از جلسه جزءخوانی حلقه های صالحین نورالهدی، علم الهدی و شهید سیدابوالحسن عبادی که در مسجد حضرت ابوالفضل تشکیل میگردد توسط مربی محترم آموزش ناحیه مقاومت ؛جناب آقای سیدمهدی موسوی؛ برگزار شد.



سایر تصاویر در ادامه مطلب
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۳
افسر جنگ نرم