پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

حوزه شهید مفتح، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوروبیابانک، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

حوزه شهید مفتح، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوروبیابانک، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی خور

بر مشامم می رسد عطـر شهیدان بسیج
مـرغ دل پر می زنــد سوی گلستان بسیج
یا حسیـــن بـن علــی، ای ســـرور آزادگان
روز محشــر کن شفـاعت از جـوانان بسیج

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
حضرت امام خمینی (ره):
بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک مطرح کرد:

لزوم فعالیت بسیجیان در شبکه های مجازی برای تقویت بنیه ی انقلابی و فرهنگی


به گزارش سفیرخور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک در آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون شهر خور با تاکید بر اهمیت فعالیت های پایگاه های مقاومت بر حفظ خانواده از آسیب های اجتماعی گفت: ماهواره یکی از عوامل و دلایلی است که باعث از هم پاشیدگی خانواده می شود و تبیین آسیب های آن می تواند از گسستن بنیان خانواده جلوگیری کند.

سرهنگ جواد فصیحی افزود: یکی از مولفه های افزایش درصد طلاق و اختلافات در خانواده ها ماهواره است و شبکه های مجازی اگر به صورت صحیح مورد استفاده قرار گیرد می تواند در راستای تقویت بنیه ی دینی، فرهنگی و انقلابی گام بردارد، در مواردی که کمک می کند جامعه در مقابل حجمه شدید دشمن ایستادگی کند، فعالیت کنید.

وی فعال کردن حلقه های صالحین را باعث همگرایی و انسجام بین بسیجیان عنوان کرد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی درون شهرستانی می تواند این انسجام را شکل دهد.

فصیحی با اشاره به لزوم تعامل دولت و مردم افزود: اهالی منطقه در قالب پایگاه های مقاومت بسیج می توانند با دعوت از مسئولین شهرستان درخواست ها، مشکلات و سوالات خود را با آن ها مطرح کنند و گامی در رفع آن بردارند.

به گفته وی هدف دشمن دور کردن ما از سبک زندگی اسلامی است که بتواند در بین مردم همگرایی را کم رنگ کند ولی هدف بسیج ایجاد اتحاد و همدلی بین اهالی شهر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک خاطر نشان کرد: دشمن سعی در حذف کلمه مادر به عنوان اصیل ترین رکن خانواده را دارد و با این هدف می خواهد بنیان خانواده را از هم بپاشد و وظیفه بسیجیان در پایگاه های مقاومت جلوگیری از تحقق اهداف دشمن است.

***************

خوشبختانه پایگاه شهید بهشتی ضمن احساس وظیفه، در این عرصه همچون سایر موارد پیشرو بوده است، به نحوی که درگاه اینترنتی آن حدود یک و نیم سال پیش و کانال تلگرامی اطلاع رسانی آن هم حدود پنج ماه پیش آغاز به کار نموده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۹
افسر جنگ نرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی